Apstiprinot pirkumus, no jums tiks iekasēta pasūtījuma summa.
Rezervācijā
Kopsumma pirms atlaides
€
Atlaide
- €
Code
- €
Kopā jāmaksā (ieskaitot PVN)
€
vai
Ja jums ir jautājumi par iepriekšējiem pasūtījumiem, iesakām sazināties ar mums, izmantojot saziņas veidlapu.
Pašlaik mēs piegādājam uz aptuveni desmit dažādām valstīm visā Eiropā: Franciju, Vāciju, Spāniju, Itāliju, Beļģiju, Holandi un Poliju. Salām: Mēs piegādājam arī uz Francijas kontinentālajām salām (piemēram, Korsiku). Tomēr mēs pašlaik nepiegādājam uz Francijas aizjūras teritorijām. Lūdzu, ņemiet vērā: Ir svarīgi izveidot savu kontu valstī, uz kuru vēlaties piegādāt savu pasūtījumu. Piemēram, ja jūs dzīvojat Francijā un vēlaties, lai jūsu pasūtījums tiktu piegādāts uz Franciju, ir svarīgi izveidot kontu vietnē casanoov.fr. Pretējā gadījumā piegāde uz Franciju nebūs iespējama / Pretējā gadījumā jūs nevarēsiet saņemt savu pasūtījumu uz šo valsti.
Pašlaik Casanoov piedāvā tikai antracīta pelēko krāsu (RAL 7016). Matētā, ar smilšu strūklu apstrādātā baltā krāsa pavisam drīz būs pieejama dažiem mūsu modeļiem. Nākotnē Casanoov piedāvās dažādas krāsas. Precīzāk, pašlaik mēs nevaram jums piedāvāt konkrētu krāsu. Iegādei ir pieejami tikai tie produkti un krāsas, kas ir attēloti tīmekļa vietnē.
Visiem mūsu produktiem ir 2 gadu komerciālā garantija.
Esam apzināti nolēmuši nepiedāvāt jums paaugstinātas maksas tālruņa numuru, kur jūs, iespējams, nesaņemsiet visas atbildes uz saviem jautājumiem. Mēs cenšamies: Ievietot tiešsaistē visu nepieciešamo informāciju (skaidri norādījumi un detalizēti attēli, tehniskās specifikācijas, vērtējumi utt.). Atbildēt uz visiem jūsu rakstiskajiem pieprasījumiem 24 darba stundu laikā: rakstiskās atbildes parasti ir detalizētākas un precīzākas nekā telefona saruna. Atzvanīt mūsu klientiem, ja tas mums palīdz labāk apmierināt viņu vajadzības. Lai to izdarītu, lūdzu, nosūtiet mums pieprasījumu, izmantojot veidlapu, atbildot ar “nē” uz tālāk norādīto jautājumu: “Vai atradāt atbildi uz savu jautājumu?”
Mūsu produkti tiek pārdoti tikai tiešsaistē. Diemžēl mums nav izstāžu zāles, kur jūs varētu apskatīt mūsu produktu vizuālo izskatu, kā arī veikala, kur jūs varētu tos iegādāties uz vietas. Mēs cenšamies sniegt visu tehnisko informāciju, kas jums nepieciešama, lai izdarītu savu izvēli, mūsu tīmekļa vietnē, vai nu bieži uzdoto jautājumu sadaļā, vai mūsu produktu lapās. Piemēram, ja jums nepieciešama papildu informācija par: Produktu, lūdzu, skatiet cilni "Man nepieciešama informācija par produktu". Piegādes informāciju, lūdzu, skatiet sadaļu "Man nepieciešama informācija par piegādi". Apmaksas informāciju, lūdzu, skatiet cilni "Man nepieciešama maksājuma informācija". Lai sniegtu jums priekšstatu par gala rezultātu un mūsu produktu kvalitāti reālās dzīves situācijās, mēs piedāvājam saviem klientiem iespēju demonstrēt savus darbus. Ja vēlaties, varat apskatīt šos projektus tieši mūsu tīmekļa vietnē. Lai to izdarītu, meklējiet vēlamo modeli; pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz tā produkta lapu: Pēc tam noklikšķiniet uz cilnes "Klientu fotoattēli". Pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz visām mūsu klientu publicētajām fotogrāfijām, kurās redzamas viņu instalācijas.
Vai vēlaties uzzināt vairāk par Casanoov? Aicinām jūs izlasīt informāciju, kas sniegta, izmantojot tālāk norādītās saites: Juridiskie paziņojumi Mūsu saistības Kas mēs esam Vai vēlaties sazināties ar mums pa tālruni? Esam apzināti nolēmuši nepiedāvāt jums paaugstinātas maksas tālruņa numuru, kur jūs, iespējams, nesaņemsiet visas atbildes uz saviem jautājumiem. Mēs cenšamies: Visu nepieciešamo informāciju ievietot tiešsaistē (skaidri norādījumi un detalizēti attēli, tehniskās specifikācijas, vērtējumi utt.) Atbildēt uz visiem jūsu rakstiskajiem pieprasījumiem 24 darba stundu laikā: rakstiskās atbildes parasti ir detalizētākas un precīzākas nekā telefona saruna. Atzvanīt mūsu klientiem, ja tas ļauj mums labāk apmierināt viņu vajadzības. Lai to izdarītu, lūdzu, nosūtiet mums pieprasījumu, izmantojot veidlapu, atbildot ar "nē" uz tālāk norādīto jautājumu: "Vai atradāt atbildi uz savu jautājumu?" Vai vēlaties uzzināt, vai pastāv Casanoov veikali? Mūsu produkti tiek pārdoti tikai tiešsaistē. Diemžēl mums nav izstāžu zāles, kur jūs varētu apskatīt mūsu produktu vizuālo izskatu, kā arī veikala, kur jūs varētu veikt pirkumus uz vietas. Mēs cenšamies sniegt visu tehnisko informāciju, kas jums nepieciešama, lai izdarītu savu izvēli, mūsu tīmekļa vietnē, vai nu bieži uzdoto jautājumu sadaļā, vai mūsu produktu lapās. Piemēram, ja jums nepieciešama papildu informācija par: Produktu, lūdzu, skatiet cilni "Man nepieciešama informācija par produktu". Piegādi, lūdzu, skatiet sadaļu "Man nepieciešama informācija par piegādi". Apmaksu, lūdzu, skatiet cilni "Man nepieciešama informācija par maksājumu". Lai sniegtu jums priekšstatu par gala rezultātu un mūsu produktu kvalitāti reālās dzīves situācijās, mēs piedāvājam saviem klientiem iespēju demonstrēt savus darbus. Ja vēlaties, varat arī apskatīt šos projektus tieši mūsu tīmekļa vietnē. Lai to izdarītu, meklējiet vēlamo modeli; pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz tā produkta lapu: Pēc tam noklikšķiniet uz cilnes "Klientu fotoattēli". Pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz visām mūsu klientu publicētajām fotogrāfijām, kurās redzamas viņu instalācijas.
Meklējiet un atlasiet Casanoov piedāvāto produktu, izmantojot produktu kategorijas vai tieši meklēšanas joslu. Pēc tam jūs nonāksiet produkta lapā: Pievienojiet izvēlēto(-ās) preci(-es), noklikšķinot uz "Pievienot grozam". Jūsu grozs parādīsies labajā pusē; tagad varat veikt pasūtījumu (vai turpināt iepirkšanos, ja jūs interesē citi produkti). Lai veiktu pasūtījumu, ir jāizveido lietotāja konts (ja nepieciešams, skatiet jautājumu "Kā izveidot savu kontu?"), lai mēs varētu zināt piegādes adresi, rēķina adresi un noderīgu kontaktinformāciju, lai piegādātājs varētu ieplānot un nodrošināt piegādi labos apstākļos. * Viss, kas jums jādara, ir jānorāda mums vēlamais maksājuma veids, lai reģistrētu pasūtījumu, un mēs varam parūpēties par visu pārējo! Jūs saņemsiet automātisku e-pastu, kas apstiprinās, ka jūsu pasūtījums ir reģistrēts. Pēc tam mēs sagatavosim un nosūtīsim pasūtījumu tuvāko dienu laikā. Jūs varat izsekot sava pasūtījuma gaitu savā klientu zonā sadaļā "Mani pasūtījumi". Kad esat novirzīts uz sadaļu “Mani pasūtījumi”, noklikšķiniet uz “Skatīt informāciju” attiecīgajam pasūtījumam: Visbeidzot, varat piekļūt sava pasūtījuma izsekošanai, noklikšķinot uz “Izsekot sūtījumu”: NB! Iespējams, ir problēma ar jūsu maksājuma metodi, kas neļauj mums apstiprināt jūsu pasūtījumu. Iesakām pārskatīt informāciju, kas sniegta bieži uzdoto jautājumu sadaļā “Maksājums > Maksājums nav apstiprināts”, lai izprastu šīs problēmas iemeslus. Šādā gadījumā jūs saņemsiet e-pastu, kurā tiks paziņots par pasūtījuma maksājuma atteikumu.
Katra mūsu produkta, tostarp katra iepakojuma, kas atbilst jūsu produktam, svaru varat atrast tieši tā produkta lapā. Lai to izdarītu, meklējiet vēlamo modeli; pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz tā produkta lapu. Pēc tam noklikšķiniet uz cilnes "Tehniskā diagramma". Tur ir norādīts svars, kā arī cita informācija, kas raksturīga attiecīgajam produktam. Varat arī noklikšķināt uz "Tehniskās īpašības". Pēc tam sadaļas apakšdaļā atradīsiet katra produkta iepakojuma precīzu svaru.
Mūsu produktu atvēršanas virziena maiņa ir atļauta atbilstoši drošības prasībām. Tomēr atkarībā no katra produkta veida ir pieejamas šādas atvēršanas iespējas: Katru mūsu vārtu un vārtiņu atvēršanas virzienu varat atrast tieši to produkta lapā. Lai to izdarītu, meklējiet vēlamo modeli; pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz tā produkta lapu: Pēc tam noklikšķiniet uz cilnes "Tehniskā shēma": Tur ir norādīts produkta atvēršanas virziens, kā arī citi attiecīgajam produktam raksturīgie elementi.
Pašlaik mēs piedāvājam savus produktus tikai ar piegādes pakalpojumu. Pašlaik mums nav montāžas risinājuma, ko piedāvāt. Tomēr mūsu vārtus ir viegli salikt un uzstādīt salīdzinoši ātri. Lai palīdzētu jums visā produkta montāžas procesā, šeit ir sniegta informācija, kas pieejama katrā no mūsu produktu lapām: Noderīgi zināt: Mūsu klienti dažreiz sazinās ar amatniekiem vai darbuzņēmējiem, kas specializējas līdzīgu produktu montāžā un uzstādīšanā. Tādēļ varat pārbaudīt, vai jūsu reģionā ir kādi amatnieki, kas var palīdzēt jums pabeigt un pabeigt jūsu projektu. Visu šo informāciju varat atrast katrā no mūsu produktu lapām, izmantojot šīs dažādās cilnes: Cilnē "Tehniskās specifikācijas": Cilnē "Tehniskā shēma": Cilnē "Montāžas instrukcijas":
Visi mūsu produkti tiek ražoti rūpnieciskā mērogā un piegādāti jums kā komplekti pašmontāžai un uzstādīšanai. Tāpēc Casanoov pašlaik nepiedāvā pēc pasūtījuma izgatavotus produktus šī termina stingrākajā nozīmē. Tomēr mūsu produkti ir izstrādāti tā, lai katrs no tiem atbilstu jūsu īpašajām vajadzībām. Patiešām, lai nodrošinātu, ka jūsu produkti vislabāk pielāgojas to uzstādīšanai paredzētajai telpai, visiem mūsu vārtiem, vārtiņiem un žogiem ir tāda priekšrocība, ka tos var sagriezt tikai platumā. Tomēr šī pielāgošanas iespēja nav pieejama augstumam. Tas galvenokārt ir saistīts ar vertikālo statņu profilēšanu, kurus nevar griezt, jo tas apdraudētu produkta konstrukcijas integritāti. Casanoov pašlaik piedāvātie augstumi ir: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm un 180 cm. Lai mainītu produkta izmēru, vienkārši sagrieziet līstes un horizontālos statņus, izmantojot piemērotu aprīkojumu (slīpmašīnu ar speciālu alumīnija disku, asmens aizsardzību utt.).
Pasūtījumiem, kuros visas preces ir atzīmētas kā "Noliktavā", mēs cenšamies sagatavot jūsu pasūtījumu mazāk nekā 24 stundu laikā. Piegādes laiki ir norādīti katrā mūsu produktu lapā. Lai to izdarītu, meklējiet vēlamo modeli; pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz tā produkta lapu: Piegādes laiks tiks parādīts tieši produkta lapā blakus pogai "Pievienot grozam". Pasūtījumiem ar precēm "Rezervē", sagatavošana un piegāde notiks, kad prece atkal būs pieejama noliktavā. Mēs piedāvājam ilgāku piegādes laiku, lai jūs varētu saņemt visu pasūtījumu kopā. Iesakām veikt divus atsevišķus pasūtījumus, ja vēlaties ātrāk saņemt noliktavā esošās preces, un veikt otru pasūtījumu ar precēm, kuras mums nav iepriekš pasūtītas. Mūsu piegādes maksa ir bez maksas, tāpēc tas neietekmēs jūsu galīgās izmaksas.
PayPal izmantošana ir bez maksas. Vienkārši izveidojiet PayPal kontu vai izmantojiet esošu. Pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz PayPal pārvaldītu dialoglodziņu, lai pabeigtu maksājumu. Kad maksājums būs pabeigts, pēc darījuma veikšanas jums pa e-pastu tiks nosūtīta kvīts. Izmantojot PayPal, veicot pasūtījumu mūsu vietnē, nav nepieciešams norādīt bankas datus: jūsu finanšu informācija netiek kopīgota ar pārdevēju. PayPal šifrē un aizsargā jūsu datus un darbojas kā starpnieks, lai jūsu darījumus pabeigtu pilnīgi drošā veidā. Paypal pēc saviem ieskatiem piedāvā četrdaļīgu maksājumu sistēmu. Iesakām sazināties ar PayPal, lai noskaidrotu, vai esat tiesīgs izmantot šo iespēju.
Lai nodrošinātu, ka jūsu produkti pēc iespējas labāk iederas paredzētajā uzstādīšanas vietā, visiem mūsu veramajiem vārtiem, vārtiņiem un žogiem ir tāda priekšrocība, ka tos var sagriezt pēc izmēra. Tomēr šī pielāgošanas iespēja nav pieejama augstumam. Tas daļēji ir saistīts ar profilētajiem vertikālajiem statņiem, kurus nevar griezt, jo tas apdraudētu produkta konstrukcijas integritāti. Lai mainītu produkta izmēru, vienkārši sagrieziet līstes un horizontālos statņus, izmantojot piemērotu aprīkojumu (slīpmašīnu ar speciālu alumīnija disku, asmens aizsardzību utt.). Jūs varat pieprasīt norādījumus par produkta pielāgošanu, izmantojot mūsu kontaktformu. Ir svarīgi atzīmēt, ka produkta pielāgošana ir tikai jūsu atbildība.
Vispirms jums jāpiesakās savā kontā, kas atrodas sākumlapas augšējā labajā stūrī: Pēc tam piesakieties, izmantojot savu e-pasta adresi un paroli. Jūs nonāksiet šajā lapā, noklikšķiniet uz cilnes “Mana personīgā informācija”: Kad esat nokļuvis sadaļā “Mana personīgā informācija”, varat modificēt visus norādītos laukus. Vai vēlaties veikt izmaiņas, kas nav pieejamas šādā veidā? Ja jums tiek jautāts “Vai atradāt atbildi uz savu jautājumu”, atbildiet ar “nē”. Kontaktforma ļaus jums lūgt mums veikt konkrētas izmaiņas atbilstoši jūsu vajadzībām.
Mūsu tiešsaistes tirdzniecības vietnē piedāvājam divu veidu motorus: bīdāmajiem vārtiem un veramajiem vārtiem. ● Divi bīdāmo vārtu motoru modeļi: RANGER C300 motors Maksimālais vārtu svars: 300 kg Jauda: 230 V Piederumi iekļauti: - 2 tālvadības pultis ar 4 pogām - Neilona statīvs (4 m – 12 gab. pa 33 cm) TANKER C600 motorizācija Maksimālais vārtu svars: 600 kg Jauda: 230 V Piederumi iekļauti: - 2 tālvadības pultis ar 4 pogām - Neilona statīvs (4 m – 12 gab. pa 33 cm) - 2 FOTOŠŪNU fotoelementu komplekts - 1 FLASH luksofors ● Trīs veramo vārtu motoru modeļi: RANGER B150 motors Maksimālais svars uz vienu vērtni: 150 kg Maksimālais garums uz vienu vērtni: 2 metri Jauda: 24 V Piederumi iekļauti: - 2 tālvadības pultis ar 4 pogām TANKER B250 motors Maksimālais svars uz vienu vērtni: 300 kg Maksimālais garums uz vienu vērtni: 2,5 metri Barošana: 24 V Piederumi iekļauti komplektā: - 2 tālvadības pultis ar 4 pogām - 2 FOTOŠŪNU fotoelementu komplekts - 1 ZIBSPULDZE Visu šo informāciju, tostarp tehniskās specifikācijas, aprakstus un attiecīgās montāžas instrukcijas, varat atrast katrā produkta lapā.
Casanoov ir personīgi apņēmies aizsargāt visus jūsu personas datus. Šie dati tiek izmantoti tikai, lai droši piegādātu jūsu produktus. Saskaņā ar Francijas 1978. gada 6. janvāra Datu aizsardzības likumu jums ir tiesības jebkurā laikā piekļūt saviem personas datiem, tos labot vai iebilst pret tiem. Šo darbību var īstenot: ● Vai nu tieši tīmekļa vietnē sadaļā “Mans konts” un pēc tam sadaļā “Mana personas informācija”; ● Vai nu rakstot mūsu klientu apkalpošanas dienestam, mēs rīkosimies atbilstoši jūsu pieprasījumiem.
Savienojuma problēmas var rasties vairāku faktoru dēļ: ● Pieteikšanās vietnes kļūda: Iespējams, mēģināt pieteikties nepareizajā Casanoov vietnē. Piemēram, ja izveidojāt kontu vietnē casanoov.fr, varēsiet pieteikties tikai vietnē casanoov.fr. Tāpēc nevarēsiet veikt pasūtījumu citās mūsu vietnēs: casanoov.de / casanoov.es / utt. Tāpēc pārliecinieties, ka piesakāties pareizajā Casanoov vietnē, kurā iepriekš reģistrējāties. Piezīme. Ir svarīgi izveidot kontu valstī, uz kuru vēlaties piegādāt savu pasūtījumu. Piemēram, ja dzīvojat Francijā un vēlaties, lai jūsu pasūtījums tiktu piegādāts uz Franciju, ir svarīgi izveidot kontu vietnē casanoov.fr. Pretējā gadījumā jūsu pasūtījums netiks piegādāts uz šo valsti. ● Paroles kļūda: Iespējams, nevarēsiet pieteikties paroles kļūdas dēļ. Šādā gadījumā, ja vairs neatceraties savu paroli vai esat to pazaudējis, aicinām jūs apmeklēt sadaļu “Man nepieciešama informācija par to, kā darbojas mans konts”, kur atradīsiet procedūru paroles maiņai.
Norēķinu adrese ir pasūtījuma veicēja identitāte un kontaktinformācija. Piegādes adrese ir pasūtījuma saņēmēja identitāte un kontaktinformācija. Tāpēc piegādes adrese var atšķirties no norēķinu adreses. Patiešām, ja vēlaties, lai jūsu pasūtījums tiktu piegādāts uz citu adresi, nevis norēķinu adresi (darbavieta, paku piegādes punkts, otrās mājas utt.), varat izvēlēties piedāvāt citu piegādes adresi. ● Piegādes adresei pieprasītā informācija atvieglos jūsu pasūtījuma saņemšanu. Sniedzamās informācijas lietderība: - Pilna adrese - Vārds un uzvārds - Mobilā tālruņa numurs (tikai piegādes adresei, lai informētu jūs par piegādes gaitu, saziņu ar piegādātāju utt.) ● Norēķinu adresei pieprasītā informācija ļaus mums izrakstīt rēķinu atbilstoši jūsu vajadzībām. Sniedzamās informācijas lietderība: - Pilna adrese - Vārds un uzvārds Varat izveidot vairākas norēķinu un piegādes adreses, ja nepieciešams.
Visi mūsu produkti tiek piegādāti komplektos, kurus varat salikt. Mūsu produkti ir izstrādāti un konstruēti tā, lai tos būtu viegli salikt, nodrošinot patīkamu klientu pieredzi. Esam nodrošinājuši skaidras uzstādīšanas instrukcijas, kuras varat lejupielādēt. Visi vārtu uzstādīšanai nepieciešamie piederumi ir iekļauti, un viss, kas iekļauts mūsu vārtos, ir detalizēti aprakstīts produkta tehniskajās specifikācijās un aprakstā. Visu šo informāciju varat atrast katrā mūsu produktu lapā, izmantojot šīs dažādās cilnes: Cilnē "Tehniskās specifikācijas" Cilnē "Tehniskā shēma" Cilnē "Montāžas instrukcijas" Ja pēc produktu saņemšanas un montāžas jums rodas kādi jautājumi par uzstādīšanu, vienmēr varat sazināties ar mums, izmantojot Casanoov kontaktformu.
Casanoov cenšas piedāvāt tikai tās preces, kas ir pieejamas iegādei. Prioritārās rezervēšanas sistēma ļauj jums iepriekš pasūtīt preces, kas jūs interesē, nākamajai piegādei. Jums ir pilnīga pārredzamība attiecībā uz šo preču paredzamo piegādes laiku. Praktiski vienkārši atlasiet preces, kas jūs interesē, un pievienojiet tās savam grozam. Iepriekšēja pasūtīšana ar Casanoov nekad nav bijusi tik vienkārša. Plašāka informācija ir pieejama mūsu Noteikumos un nosacījumos > Iepriekšpasūtāmās preces Lai veiktu iepriekšpasūtījumu no Casanoov, vispirms meklējiet vēlamo modeli, un pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz tā produkta lapu: Pēc tam noklikšķiniet uz pogas "Veikt iepriekšpasūtījumu", kas ir pieejama un redzama katrā no mūsu produktu lapām: Jūs tiksiet novirzīts uz pieteikšanās lapu: Lai apstiprinātu iepriekšpasūtījuma pieprasījumu, jums jāpiesakās savā Casanoov kontā: Ja jums jau ir konts: ievadiet savu e-pasta adresi un paroli, ko izmantojāt savam Casanoov kontam, un noklikšķiniet uz "Pieteikties". Ja esat jauns Casanoov lietotājs: noklikšķiniet uz "Reģistrēties" un pēc tam izveidojiet savu Casanoov kontu. Kad esat pieteicies vai reģistrējies, pabeidziet savu iepriekšpasūtījumu un nodrošiniet prioritāru rezervāciju turpmākajām piegādēm. Jums automātiski tiks nosūtīts apstiprinājuma e-pasts par jūsu iepriekšpasūtījumu. Viss, kas jums jādara, ir jāgaida, līdz jūsu prece atkal būs noliktavā un nonāks jūsu mājās! (Mēs nosūtīsim jums e-pastus, lai jūs informētu!)
Vispirms jums jāatver pieteikšanās lapa, kas atrodas lapas augšdaļā ar rakstzīmes ikonu. Jūs nonāksiet nākamajā lapā, noklikšķiniet uz "Aizmirsta parole": Pēc tam vienkārši ievadiet savu e-pasta adresi, un drīz pēc tam jums tiks nosūtīts e-pasts, kurā varēsiet mainīt paroli (e-pasts var nonākt mapē SPAM, pārbaudiet savu SPAM mapi). Tagad varat pieteikties savā kontā ar jauno pieteikšanās informāciju.
Savu kontu varat izveidot, noklikšķinot tieši uz ikonas, kas attēlo tēlu augšējā labajā stūrī. Pēc tam jūs nonāksit pieteikšanās un/vai reģistrācijas lapā; vienkārši noklikšķiniet uz "Reģistrēties". Tagad vienkārši aizpildiet konta izveides veidlapu ar savu personisko informāciju (tituls, uzvārds un vārds), kā arī savu e-pasta adresi. Pēc tam izvēlieties savu konfidenciālo paroli. Atliek tikai apstiprināt savu kontu, noklikšķinot uz "Izveidot manu kontu".
Nevar pasūtīt nepieejamu produktu. Tomēr, ja jūsu uzmanību piesaista nepieejams produkts, jūs varat saņemt paziņojumu, kad tas atkal būs pieejams noliktavā. Lūk, kā to izdarīt: Lai to izdarītu, meklējiet vēlamo modeli; pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz tā produkta lapu: Pēc tam noklikšķiniet uz pogas "Brīdināt mani" produkta lapas apakšējā labajā stūrī: Jūs tiksiet novirzīts uz pieteikšanās lapu: Lai apstiprinātu brīdinājumu, jums jāpiesakās savā Casanoov kontā: ● Ja jums jau ir konts: ievadiet savu e-pasta adresi un paroli, ko izmantojat savam Casanoov kontam, un noklikšķiniet uz "Pieteikties". ● Ja esat jauns Casanoov lietotājs: noklikšķiniet uz "Reģistrēties" un pēc tam izveidojiet savu Casanoov kontu. Kad būsiet pieteicies vai reģistrējies, atvērsies šī lapa, apstiprinot jūsu brīdinājuma izveidi par produktu, kas jūs interesē: Jums atliek tikai gaidīt, mēs parūpēsimies par pārējo un paziņosim jums, tiklīdz tas atkal būs pieejams noliktavā! Piezīme. Ja produkts vairs nebūs pieejams, mēs jūs informēsim par izpārdošanu, tiklīdz par to uzzināsim.
Katra mūsu produkta precīzus izmērus varat atrast tieši tā produkta lapā. Lai to izdarītu, meklējiet vēlamo modeli, un jūs tiksiet novirzīts uz tā produkta lapu: Pēc tam noklikšķiniet uz cilnes "Tehniskais rasējums": Tur ir norādīti precīzi produkta izmēri, kā arī citi attiecīgajam produktam raksturīgi elementi. Varat arī noklikšķināt uz "Tehniskās īpašības". Precīzus attiecīgā produkta izmērus atradīsiet pirmajā pozīcijā:
Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot kontaktformu sadaļā “Jautājumi par produktiem”. Mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu jums visu nepieciešamo palīdzību un atbildētu uz jūsu jautājumiem par mūsu produktiem. Katram no mūsu produktiem ļoti ātri tiks ieviesta jautājumu un atbilžu sistēma, lai jūsu jautājumi varētu palīdzēt arī Casanoov kopienai viņu izvēlē!
Casanoov izstrādā un rada savus produktus ar vienīgo mērķi apmierināt jūsu vajadzības. Drīzumā: Šis mūsu produktu statuss nozīmē, ka to atgriešanās noliktavā ir definēta ar aptuvenu datumu. Šī informācija ir redzama mūsu produktu lapās zem īsā apraksta. Šajā gadījumā, ja jūs interesē, varat izmantot funkciju "Brīdināt mani", lai saņemtu paziņojumu, kad produkts atkal būs pieejams noliktavā. Lai sekotu šim procesam, aicinām iepazīties ar mūsu bieži uzdotajiem jautājumiem sadaļā "Brīdinājums, kā to izdarīt?". Pašu panākumu upuris: Visos gadījumos tie ir produkti, kuru noliktavā nav; preces, kuru nav noliktavā, tad tiek paziņotas kā "Nav pieejamas". Šis produkts tiks atjaunots, taču pašlaik tas nav pieejams, un mums vēl nav atgriešanas datuma, ko norādīt. Tāpat kā iepriekšējā gadījumā attiecībā uz precēm "Drīzumā", varat izveidot brīdinājumu, kas jūs informēs, kad tās atkal būs pieejamas. Dažreiz ir iespējams, ka daži produkti vairs neatbilst Casanoov kopienas cerībām. Šādos gadījumos mēs varam pārtraukt noteiktu preču ražošanu, lai piedāvātu jaunas produktu līnijas, kas labāk atbilst jūsu cerībām. Jūs vienmēr varat sazināties ar mums, lai uzzinātu, vai šī prece kādā brīdī tiks atjaunota, un, ja tas nav plānots, mēs varam piedāvāt jums dažādas alternatīvas līdzīgiem produktiem.
Mēs zinām, ka produkti drīz nonāks mūsu noliktavās, taču vēlamies jūs brīdināt par šo statusu. Konkrētāk, mēs piedāvājam jums iespēju nodrošināt savus produktus prioritārā secībā, ievadīt maksājuma veidu un veikt pasūtījumu kā parasti. Apmaksa tiks veikta nekavējoties, un jūsu rezervācija neatgriezeniski bloķēs turpmāku preču pieejamību. Jums tiek garantēta produkta saņemšana. Vairāk informācijas mūsu Noteikumos un nosacījumos > Rezervējamie produkti
Pašlaik mēs nepiedāvājam šo maksājuma veidu. Tas pašlaik tiek pārskatīts, bet jūsu valstī tas pašlaik nav pieejams. Plašāka informācija ir pieejama mūsu Noteikumos un nosacījumos > Maksājuma iespējas.
Casanoov piedāvā divas maksājuma iespējas: - Paypal 4x Šo iespēju piedāvā mūsu maksājumu partneris Paypal. Šo iespēju pašlaik ievieš Casanoov. Šī iespēja tiks piedāvāta jums tieši kā maksājuma veids, kad pabeigsiet pasūtījumu. Kādi ir pieņemšanas nosacījumi? Paypal maksājuma iespējas atbilstības nosacījumi ir viņu ziņā. Jūs varat sazināties ar viņiem, lai noskaidrotu jums pieejamās iespējas. - 3XWEB un 4XWEB by FRANFINANCE Casanoov piedāvā jums, izmantojot Franfinance (Société Générale Group), 3 un 4 maksājumu kredītkaršu maksājuma iespējas. 3 un 4 maksājumu kredītkaršu maksājuma iespēja ļauj jums apmaksāt pasūtījumu ikmēneša maksājumos. Dažādās summas tiks debetētas no jūsu kredītkartei piesaistītā konta. 3 un 4 maksājumu iespējas ir piemērotas pasūtījuma summām no 100 līdz 4000 eiro. Šai opcijai ir nepieciešama pārvaldības maksa: - Maksājot 3 maksājumos, pārvaldības maksa ir 1,5% no pirkuma summas, nepārsniedzot kopējo summu 15 €. - Maksājot 4 maksājumos, pārvaldības maksa ir 2,2% no pirkuma summas, nepārsniedzot kopējo summu 20 €. Daži piemēri: Jūsu pasūtījuma summa ir 1200 €. Jūs izvēlaties maksāt 3 maksājumos. Jūs maksājat 3 maksājumos pa 405 €. Kopējā maksājamā summa: 1215 €. Jūsu pasūtījuma summa ir 1200 €. Jūs izvēlaties maksāt 4 maksājumos. Jūs maksājat 4 maksājumos pa 306 €. Kopējā maksājamā summa: 1218 €. Kādi ir pieņemšanas nosacījumi? Franfinance (Société Générale Group) maksājumu piedāvājumi ir paredzēti pilngadīgām personām, kurām ir bankas karte, kas derīga vismaz 4 mēnešus pēc maksājumu līguma parakstīšanas datuma, un kuras lietošanai nav nepieciešams sistemātisks autorizācijas pieprasījums (īpaši Visa Electron un Maestro kartes). Piedāvājums ir spēkā, ja Franfinance ir pieņēmusi maksājumu piedāvājumu - 719 807 406 RCS Nanterre - N°ORIAS 07 008 346. Jums ir likumā noteiktais 14 dienu atteikuma termiņš no maksājumu līguma pieņemšanas datuma. Vairāk informācijas skatiet mūsu Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos > Maksājumu metodes
Casanoov ir sevi ieskauj ar atzītiem partneriem maksājumu metožu pasaulē. Šīs dažādās maksājumu metodes, protams, ir drošas. Tas ļauj mums piedāvāt plašu maksājumu metožu klāstu! Maksājumu metodes pa valstīm Francija: Pirkumi vietnē casanoov.fr ir iespējami, izmantojot šādas metodes: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB 3 maksājumos (Franfinance), CB 4 maksājumos (Franfinance), tūlītējs pārskaitījums (Fintecture). Beļģija: Pirkumi vietnē casanoov.be ir iespējami, izmantojot šādas metodes: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact. Īrija: Pirkumi vietnē casanoov.ie ir pieejami, izmantojot šādas metodes: Visa, Mastercard un PayPal. Luksemburga: Pirkumi vietnē casanoov.lu ir pieejami, izmantojot šādas metodes: Visa, Mastercard un PayPal. Vācija: Pirkumi vietnē casanoov.de ir pieejami, izmantojot šādas metodes: Visa, Mastercard un PayPal. Austrija: Pirkumi vietnē casanoov.at ir pieejami, izmantojot šādas metodes: Visa, Mastercard un PayPal. Spānija: Pirkumi vietnē casanoov.es ir pieejami, izmantojot šādas metodes: Visa, Mastercard un PayPal. Portugāle: Vietnē casanoov.pt pirkumus var veikt, izmantojot šādus maksājumu veidus: Visa, Mastercard, PayPal Itālija: Vietnē casanoov.it pirkumus var veikt, izmantojot šādus maksājumu veidus: Visa, Mastercard, PayPal Nīderlande: Vietnē casanoov.nl pirkumus var veikt, izmantojot šādus maksājumu veidus: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Polija: Vietnē casanoov.pl pirkumus var veikt, izmantojot šādus maksājumu veidus: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Dānija: Vietnē casanoov.dk pirkumus var veikt, izmantojot šādus maksājumu veidus: Visa, Mastercard, PayPal Somija: Vietnē casanoov.fi pirkumus var veikt, izmantojot šādus maksājumu veidus: Visa, Mastercard, Paypal Zviedrija: Vietnē casanoov.se pirkumus var veikt, izmantojot šādus maksājumu veidus: Visa, Mastercard, Paypal Visus maksājumu veidus atradīsiet norēķinoties un varēsiet izvēlēties sev piemērotāko! Vairāk informācijas skatiet mūsu Noteikumos un nosacījumos > Maksājumu metodes. Vairāk informācijas par Fintecture: Fintecture ir Banque de France apstiprināts tūlītējas pārskaitījuma maksājumu risinājums. Ar Fintecture apmaksājiet pirkumus tieši no sava drošā bankas konta.: 1. Izvēlieties savu banku 2. Piesakieties ar saviem ierastajiem bankas datiem 3. Apstipriniet darījumu 4. Apstipriniet darījumu savā mobilajā tālrunī 5. Jūsu maksājums ir apstiprināts. Galvenās priekšrocības, maksājot ar Fintecture: Jūsu pirkumu summa nav ierobežota, un jūsu kredītkartes limiti netiks ietekmēti Jums nav jāievada savs IBAN vai kredītkartes dati Jūsu pasūtījums tiks apstrādāts nekavējoties (atšķirībā no tradicionālā bankas pārskaitījuma).
Ja jums ir bažas par veiktā pasūtījuma piegādi, iesakām sazināties ar mums, izmantojot saziņas veidlapu.
Piegādes sistēmu pārvalda mūsu partnerpārvadātājs. Tā ir balstīta uz tikšanās laiku plānošanu, kuru jūs nolemjat. Tādējādi jūs varat ieplānot piegādi atbilstoši savai pieejamībai. Kā tas darbojas? Tas ir ļoti vienkārši: Mēs jūs informēsim par jūsu pasūtījuma gaitu jūsu Casanoov kontā, sadaļā “Mani pasūtījumi”. Mūsu partneris nosūtīs jums īsziņu uz jūsu norādīto mobilā tālruņa numuru. Šajā ziņojumā tiks ieteikti piegādes grafika datumi. Jums tiks lūgts norādīt plānošanas datumu katrai pakai, kas veido jūsu pasūtījumu (pēc tam jūs varat ieplānot tās vienā un tajā pašā datumā, lai vienkāršotu pasūtījuma saņemšanu).
Pasūtījumiem, kuros visas preces ir norādītas kā "noliktavā", mēs cenšamies sagatavot jūsu pasūtījumu 24 stundu laikā. Piegādes laiki katram produktam ir norādīti Casanoov tīmekļa vietnē. Šādos gadījumos tie nepārsniedz 5 darba dienas. Pasūtījumiem ar precēm, kas atzīmētas kā "rezervē", sagatavošana un piegāde tiek veikta, pamatojoties uz ilgāko piegādes laiku, lai jūs varētu saņemt visu pasūtījumu grupā. Ieteicams veikt divus atsevišķus pasūtījumus, ja vēlaties ātrāk saņemt noliktavā esošās preces, un veikt otru pasūtījumu ar precēm, kuras mums ir atliktajā pasūtījumā. Visos gadījumos jūsu pasūtījumi tiks debetēti tikai tad, kad jūsu pasūtījums būs sagatavots, nevis agrāk!
Piegādes, izmantojot mūsu partnera pārvadātāju, tiek veiktas tikai pēc jūsu izvēlēta iepriekšēja pieraksta. Tas ļauj jums mierīgi noteikt piegādes datumu un būt pieejamam pasūtījuma saņemšanai.
Jā, mēs tagad piegādājam uz kontinentālo Franciju (piemēram, Korsiku). Tomēr pašlaik mēs nepiegādājam uz Francijas aizjūras teritorijām.
Jūs vēlaties izsekot savas piegādes gaitu. Lai to izdarītu, mēs sniegsim jums visu pieejamo informāciju un informāciju, lai izsekotu jūsu piegādi, jūsu Casanoov konta sadaļā “Mani pasūtījumi”. Vienkārši atlasiet savu pasūtījumu, un jūs atradīsiet piegādes statusu. Un, ja piemērojams, visas jūsu paku izsekošanas saites.
Aicinām sazināties ar mūsu pārvadātāja klientu apkalpošanas dienestu un norādīt sava sūtījuma numuru. Jūs varat pārrunāt ar viņiem piegādes kavēšanās iemeslus (saite uz DPD klientu apkalpošanas dienestu).
Aicinām sazināties ar mūsu pārvadātāja klientu apkalpošanas dienestu un norādīt sava sūtījuma numuru. Jūs varat pārrunāt ar viņiem piegādes trūkuma un/vai piegādes paziņojuma iemeslus (saite uz DPD klientu apkalpošanas dienestu).
Dažreiz izsekošanas saites atjaunināšana var aizņemt kādu laiku. Iesakām atgriezties pie saites nākamajā dienā. Ja tas neatrisina problēmu, varat sazināties ar mums, izmantojot mūsu klientu apkalpošanas kontaktformu sadaļā "Man ir vēl viens jautājums par manu pasūtījumu".
Atteikuma gadījumā bojātu paku dēļ mēs saņemsim informāciju par preces atgriešanu no mūsu partnerpārvadātāja. Sazinieties ar mums, izmantojot mūsu kontaktformu sadaļā "Man ir problēma ar manu pasūtījumu", un izpildiet pēcpārdošanas servisa faila izveides procesu. Tas ļaus mums uzraudzīt situāciju un informēt jūs par bojātu paku atkārtotas nosūtīšanas gaitu.
Iesakām sazināties ar mums, izmantojot mūsu kontaktformu. Vienlaikus ir svarīgi sazināties ar mūsu partnerpārvadātāju, lai atjauninātu savu adresi un/vai sniegtu papildu informāciju par piegādes adresi.
Piegādes datumus jūs un mūsu partnerpārvadātājs izvēlaties kopā. Iesakām nekavējoties sazināties ar viņiem, lai novērtētu piegādes datumu maiņas iespējas. Lai to izdarītu, varat sekot savu paku izsekošanas saitei(-ēm) un pārbaudīt, vai varat mainīt piegādes grafiku.
Piegādes datumus jūs un mūsu partnerpārvadātājs izvēlaties kopā. Iesakām nekavējoties sazināties ar viņiem, lai novērtētu piegādes datumu maiņas iespējas. Lai to izdarītu, varat sekot savu paku izsekošanas saitei(-ēm) un pārbaudīt, vai varat mainīt piegādes grafiku.
Pašlaik mēs piedāvājam piegādes caur mūsu partneriem DPD vai UPS. Esam vienojušies ar savu partneri, lai nodrošinātu jums vislabāko piegādes metodi. Piegādes tiek veiktas, piedāvājot jums tikai jūsu izvēlētu tikšanās laiku. Tāpēc ir svarīgi izvēlēties savu mobilā tālruņa numuru, lai jūs varētu saņemt un atbildēt uz piegādes izvēles paziņojumiem.
Par visiem jūsu pasūtījuma atcelšanas vai atsaukšanas pieprasījumiem iesakām sazināties ar mums, izmantojot saziņas veidlapu.
Ja pasūtāt rezervētas preces, varat pieprasīt atcelšanu, izmantojot kontaktformu. Pēc atcelšanas stāšanās spēkā mēs nosūtīsim jums e-pastu ar apstiprinājumu par atcelšanu. Ja pasūtāt noliktavā esošas preces, pasūtījuma atcelšana vairs nav iespējama pasūtījuma sagatavošanas un nosūtīšanas laikā. Iesakām sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot kontaktformu, lai noteiktu labāko risinājumu pasūtījuma atcelšanai pēc tā nosūtīšanas.
Casanoov piedāvā atteikuma veidlapu mūsu vispārīgajos pārdošanas noteikumos un nosacījumos. Atgādinām, ka jums ir 14 dienas no pasūtījuma saņemšanas brīža, lai pieprasītu atteikumu. Visu informāciju par atteikuma noteikumiem un nosacījumiem atradīsiet mūsu vispārīgajos pārdošanas noteikumos un nosacījumos.
Ja pasūtāt preces ar rezervētām precēm, varat sazināties ar mums, izmantojot kontaktformu, lai noskaidrotu, vai ir iespējams mainīt piegādes adresi. Ja pasūtāt preces, kas ir noliktavā, piegādes adreses maiņa vairs nav iespējama pēc pasūtījuma sagatavošanas un nosūtīšanas. Tomēr varat sazināties ar mums, izmantojot kontaktformu, lai rastu risinājumu savai situācijai.
Ja jums ir bažas par veikto pasūtījumu, iesakām sazināties ar mums, izmantojot saziņas veidlapu. Visi tālāk minētie jautājumi tiek pārvaldīti, izmantojot šo saziņas veidlapu.
Šo maksājuma atteikumu var apstiprināt divos soļos: Tūlīt pēc pasūtījuma pabeigšanas jūs tiksiet novirzīts uz lapu, kurā tiks paziņots par šo atteikumu: Uz jūsu e-pasta iesūtni automātiski tiks nosūtīts ziņojums, lai apstiprinātu, ka darījums ir kļūdains. Tas var notikt iepriekšēja pasūtījuma gadījumā. Saskaņā ar mūsu saistībām mēs iekasējam līdzekļus tikai pasūtījuma sagatavošanas laikā. Šī iemesla dēļ sagatavošanas laikā mēs sazināmies ar jūsu banku, lai autorizētu izņemšanu. Dažos gadījumos jūsu banka var atteikt šo autorizāciju (nepietiekami līdzekļi, pārsniegts bankas limits, bankas atteikums utt.). Protams, mēs nevaram izpildīt pasūtījumu, ja jūs neatrisināsiet situāciju. Šādos gadījumos mēs iesakām: Noteikt šī atteikuma iemeslus Atrast atbilstošu risinājumu šī atteikuma iemeslu novēršanai Atkārtoti veikt jaunu pasūtījumu, ņemot vērā šos iemeslus (3DS problēma, bankas limits, nepietiekami līdzekļi utt.) Maksājuma atteikumam var būt vairāki iemesli. Mēs apspriedīsim visbiežāk sastopamos gadījumus un to risināšanas veidus. Bankas karšu un PayPal maksājumiem: 3DS sistēma: Casanoov nodrošina visu savu darījumu drošību, izmantojot 3DS sistēmu. Šī drošības sistēma var atšķirties atkarībā no jūsu bankas: ievadāmais verifikācijas kods, bankas lietojumprogramma, kas nosūta jums apstiprinājuma pieprasījumu par konkrētu maksājumu utt. Kā to novērst? Jums būs atkārtoti jāiesniedz pasūtījums un rūpīgi jāievēro jūsu bankas sniegtā 3DS procedūra, uz kuru mēs jūs novirzīsim. Tiešsaistes maksājumu limits: Jūsu banka var ierobežot jūsu tiešsaistes pirkumu limitu (noteiktam laika periodam un/vai viena darījuma maksimumu). Daži iespējamie scenāriji: Īsā laika periodā esat veicis vairākus secīgus pirkumus. Kopējā summa pārsniedz jūsu pirkumu limitu. Pasūtījums, kuru vēlaties pabeigt, pārsniedz jūsu limitu. Kā es varu to atrisināt? Iesakām sazināties ar savu banku, lai apstiprinātu maksājuma atteikuma iemeslus. Ja nepieciešams, varat lūgt bankai palielināt jūsu limitu vai pagaidīt dažas dienas, lai veiktu nākamo pasūtījumu. Šīs limita izmaiņas var nebūt tūlītējas. Jums ir arī iespēja izmantot citu maksājuma veidu. Jūsu banka atsakās izpildīt darījumu: Mums ir maz pierādījumu, lai izskaidrotu šo situāciju. Kā mēs varam to atrisināt? Iesakām sazināties ar savu banku, lai apstiprinātu maksājuma atteikuma iemeslus. Jūs varat tos mums sniegt, lai mēs varētu uzlabot savus pakalpojumus nākotnē. Nepietiekami līdzekļi: Pabeidzot pasūtījumu, mēs pieprasām jūsu bankai apstiprinājumu, ka varam iekasēt jūsu pasūtījuma summu. Viena no iespējamām situācijām ir nepietiekami līdzekļi pasūtījuma veikšanas brīdī. Šādos gadījumos jūsu banka atteiks autorizāciju. Kā es varu to atrisināt? Pārbaudiet līdzekļus darījumam izmantotajā kontā. Ja nepieciešams, sazinieties ar savu banku. Atkārtoti iesniedziet pasūtījumu, tiklīdz banka to ir apstiprinājusi, lai pārliecinātos, ka jūsu atlikums vēlreiz nebloķē bankas autorizāciju.
Maksājuma kavēšanās var rasties vairāku iemeslu dēļ, taču visizplatītākais iemesls ir iepriekšēja pasūtījuma veikšana tīmekļa vietnē. Patiešām, kā paskaidrots jautājumā "Priekšējais pasūtījums, ko tas nozīmē?", mēs debetējam jūsu iepriekšēja pasūtījuma summu rezervācijas brīdī. Šī ir sava veida produkta rezervācija, pirms tas vēl ir atkal pieejams noliktavā. Tas ļauj jums nodrošināt, ka saņemsiet savu produktu, tiklīdz tas atkal būs pieejams. Vēl viens iespējamais scenārijs: - Jūs neesat pabeidzis maksājumu ar izmantoto maksājuma veidu. Piemēram, iespējams, ka neesat ievadījis 3DS drošības kodu. Šajā gadījumā maksājums ātri tiks noraidīts. Jūs tiksiet informēts pa e-pastu. (Skatīt sadaļu "Maksājums noraidīts".)
Pēc tam, kad būsiet nosūtījis mums informāciju par pasūtījumu un attiecīgajām pakām, mēs varēsim jums nosūtīt darbības, kas jāveic, lai atgrieztu mums attiecīgās pakas un ļautu mums nosūtīt jums nesaņemto preci.
Lai atrastu savu rēķinu, vispirms jāpiesakās savā Casanoov kontā ar saviem Casanoov pieteikšanās datiem. Lai to izdarītu, vispirms jāatver pieteikšanās lapa, kas atrodas lapas augšdaļā ar personas ikonu. Pēc tam ievadiet savus Casanoov pieteikšanās datus (pieteikšanās informāciju un paroli). Kad esat pieteicies savā kontā, noklikšķiniet uz personas ikonas (jūsu konts) augšējā labajā stūrī. Pēc tam jūs tiksiet novirzīts uz sava konta lapu. Pēc tam noklikšķiniet uz "Mani pasūtījumi". Parādīsies visi jūsu Casanoov veiktie pasūtījumi. Noklikšķiniet uz "Skatīt informāciju" pie pasūtījuma, kuram vēlaties rēķinu. Kad esat sadaļā "Mani pasūtījumi", noklikšķiniet uz "Skatīt informāciju par pasūtījumu, kuram vēlaties rēķinu". Jūs nonāksit šajā lapā, viss, kas jums jādara, ir lejupielādēt savu rēķinu.
Likumīgais atteikuma tiesību periods ir 14 dienas no pasūtījuma saņemšanas dienas. Šajā periodā jums ir iespēja nosūtīt mums savu atteikuma pieprasījumu, izmantojot mūsu pēcpārdošanas apkalpošanas kontaktformu sadaļā “Es vēlos atteikties”. Jums būs jāizvēlas prece(-es), no kuras(-ām) vēlaties atteikties. Jums būs jāaizpilda atteikuma veidlapa un jānosūta mums. Tā ir pieejama, izmantojot šo lejupielādes saiti. Atteikums ir saistīts ar nosacījumiem, kurus varat atrast mūsu Vispārīgajos pārdošanas noteikumos > Atteikuma tiesības. Jums ir ļoti ieteicams ar to vēlreiz iepazīties!
Preču apmaiņa pašlaik nav iespējama. Ja jums joprojām ir spēkā likumā noteiktais atteikuma termiņš, varat iesniegt mums pieprasījumu. Jūs vienmēr varat sazināties ar mums, izmantojot klientu apkalpošanas kontaktformu.
Lūdzu, sazinieties ar mums nekavējoties, izmantojot klientu apkalpošanas kontaktformu. Izpildiet norādījumus, atlasot sadaļu "Man ir problēma ar manu pasūtījumu" un aprakstot problēmu. Mēs jums palīdzēsim atrisināt jūsu problēmu.
Vai jums trūkst kāda sūtījuma? Vispirms varat pārbaudīt, vai esat saņēmis visus pasūtījumā iekļautos sūtījumus, piesakoties savā kontā sadaļā "Mana pasūtījuma informācija". Tas ļaus jums pārbaudīt, vai visi sūtījumi ir piegādāti. Ja kāds no sūtījumiem nav piegādāts vai tā piegāde aizņem neparasti ilgu laiku, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot klientu apkalpošanas kontaktformu. Vai jūsu sūtījumā trūkst preču? Sazinieties ar mums, izmantojot pēcpārdošanas apkalpošanas kontaktformu, norādot trūkstošās detaļas un to kodējumu (veiciet pilnīgu detaļu inventarizāciju savās pakās un salīdziniet tās ar detaļām, kas uzskaitītas montāžas instrukcijās). Atkarībā no trūkstošajiem elementiem mēs kopā atradīsim risinājumu, lai jūs varētu salikt savas preces ar mierīgu sirdi!
Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot kontaktformu, sadaļā "mans produkts nedarbojas", "mans produkts vairs nedarbojas" vai "Es nevaru panākt, lai mans produkts darbotos", atkarībā no situācijas. Mēs noteiksim veicamās darbības, lai rastu risinājumu radušajai problēmai.
Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot kontaktformu sadaļā “Mans produkts vairs nedarbojas”, atkarībā no situācijas. Mēs noteiksim, kādas darbības jāveic, lai rastu risinājumu radušajai problēmai.